יש לך סרטון שמוכר מוצר או שירות? לא כדאי לך לעשות את הטעות הזו שגורמת לרוב האנשים לא להתרכז בו

26/10/2015

 

אז הכנתם, צילמתם וערכתם סרטון שבו אתם מוכרים את המוצר או השירות שלכם. אז אני רוצה לדבר איתכם היום על אחת הבעיות בדפי הנחיתה שבהם אתם תציגו את הסרטון שלכם.

 

בכלל, חלק גדול מסרטוני הוידיאו באינטרנט הינם סירטונים מכירתיים, בדרך כלל סרטונים כאלה נמצאים בדף נחיתה שמסבירבפירוט על המוצר או הסדנא שמוצעים למכירה, ומתחת לאותו הסרטון אפשר למצוא הרבה טקסט, הסברים, תמונות ופרטים נוספים וגם כפתור שמזמין את הגולש לרכוש את המוצר.

 

אבל כל המידע הזה, שבסופו של דבר מיועד לתת ללקוח הפוטנציאלי עוד מידע על המוצר או השירות גורם לאפקט ההפוך שאנחנו מחפשים – הוא מסיח את הדעת מהסרטון.

 

במיוחד כפתור התשלום!

 

למעשה, מה שקורה ברוב המקרים הוא שהגולש יצפה כמה שניות בסרטון ויגלול למטה ברפרוף על גבי הטקסט ויחפש לראות כמה עולה המוצר שאתם מציעים.

 

אז מה אני מציע? הטריק שלי הוא להטמיע סרטוני מכירה בעמודי נחיתה ללא טקסט ולדאוג לכך שכפתור המכירה לא מופיע לאורך הסרטון אלא רק כשאני אחליט בתזמון מסוים.

 

כלומר כאשר הגולש לוחץ על הסרטון הוא צופה רק בסירטון ולמעשה לא מתפתה להמשיך לגלול בדף הנחיתה, באותם רגעים תשומת הלב של הגולש נתונה כולה לסרטון שלנו ולכן מאמצי המכירה הרבה יותר אפקטיבים.

 

אז איזה תוכנות מאפשרות את זה?

 

אני משתמש ברב מסר לבניית רוב דפי הנחיתה שלי, אבל רב מסר אינה מאפשרת לשלוט ולתזמן את כפתור המכירה כך שיופיע בשלב יותר מאוחר בסירטון, ולכן בנוסף, אני משתמש במערכת אמריקאית שנקראת leadpages. ואם יש לכם אתר אינטרנט במערכת wordpress אז זה אפשרי גם שם.

 

מתי כדאי שכפתור המכירה יופיע?

 

ההמלצה שלי כאמור היא שאם יש לכם סירטון מכירה שהוא סירטון טוב עדיף שתציבו אותו בדף נחיתה ריק שיש בו רק כותרת ומתחת לכותרת הציבו את הסירטון עצמו ורק כאשר אתם מדברים על מחיר המוצר או השירות רק אז אני ממליץ לכם שיופיע כפתור המכירה. כך אתם בעצם מובילים את הגולש לחלק של המכירה, מסבירים לו על המוצר ומציעים לו לרכוש אותו ובדיוק באותו הרגע זהו הרגע הנכון להעלות את כפתור המכירה.

 

אני זיהיתי שזה מביא לי את התוצאות היעילות ביותר וזאת גם הגישה שרווחת יותר ויותר בעולם בתחום סרטוני הווידיאו המכירתיים.

 

לטיפים נוספים בנושא עריכת סרטונים וסירטוני וידיאו

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

אסור לפספס:
פוסטים קודמים
Please reload

תתחברו אלי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 כל הזכויות שמורות לאריאל אורבוך בע"מ