טריק שיווקי קטן בפייסבוק שעושה הבדל גדול

26/10/2015

 

 

היום אני רוצה לחשוף בפניכם טריק קטנטן פשוט ויעיל שניתן ליישם בפייסבוק על מנת להשיג תחושה של יחס אישי אצל הגולשים.

כמו שאתם בוודאי יודעים פרסום חכם בפייסבוק הוא לא רק לשים את המודעה הנכונה בפני הקהל הנכון אלא גם לגרום לתחושה של יחס אישי אצל הקוראים שלכם.

אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג תחושה כזו היא ליצור שתי הודעות כאשר האחת מנוסחת בלשון זכר והשניה מנוסחת בלשון נקבה.

כלומר אחרי השלב הראשון שבו ניסחתם מודעה בפייסבוק ולפני שאתם מפיצים אותה לקוראים אתם יכולים לשכפל אותה ולנסח אותה בשני אופנים בלשון זכר ובלשון נקבה.

על ידי כך תוכלו להשיג תחושה של יחס אישי אצל הקוראים שלכם.

 

אם שמתם לב, בריירת המחדל של פייסבוק היא להציע את המודעה לשני המינים אך גם ישנה אפשרות לבחור האם להפיץ את המודעה רק לגברים או רק לנשים.

 

זה נכון שיש בפייסבוק אפשרויות פילוח יותר מתקדמות אבל פה אני חושף בפניכם טריק קטנטן שלא מצריך כמעט עבודה ושיכול לשפר את אחוזי הצפייה וההתעניינות במודעה שלכם.

אני מזמין אתכם לנסות לקחת מודעה שכבר הפצתם בפייסבוק ופשוט לשכפל אותה, באחת מהן לפנות רק לנשים ובשניה לפנות רק לגברים כלומר בלשון נקבה ובלשון זכר ואני מבטיח לכם שמהר מאוד אתם תראו תוצאות טובות יותר כי ברגע שההודעה היא אינדבידואלית ופונה ישירות לקורא היא מעוררת הרגשה של יחס אישי והתעניינות גבוהה יותר.

לעוד טיפים בנושא כתיבה שיווקית

 

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

אסור לפספס:
פוסטים קודמים
Please reload

תתחברו אלי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 כל הזכויות שמורות לאריאל אורבוך בע"מ