איך להדביק אנשים עד לסוף הסרטון שלכם

22/10/2015

 

מחקרים מראים שכשצופה ממוצע לוחץ על כפתור ה-Play בסרטון מסוים, הוא מעניק לו רק מספר שניות של חסד בכדי להחליט האם הסרטון מעניין או שכדאי לכבות ולעבור לאטרקציה הבאה. כלומר אם אין בסירטון או במסר משהו שמושך לגולש את העין, משהו שמגרה לו את המחשבה, התודעה והתאבון הוא פשוט לא ישאר!

 

צריך לזכור שלמרות שיש לנו ערך רב להעביר לצופים שלנו, אנחנו נלחמים מול פיתויים רבים שמנסים למשוך את תשומת ליבם.

 

אחד הכלים הכי חזקים שאני מכיר כשאני מנסה למשוך את תשומת הלב של הצופים או הגולשים לאורך כל המסר שאני רוצה להעביר הוא לספר לצופה מיד בתחילת הסרטון מה הוא ידע עד סופו.

 

הנה דוגמאות למשפטים שאני משתמש בהם:

 

"בסוף הסירטון הזה אתם תדעו איך לשווק את עצמכם בקלות ובמהירות באינטרנט".

 

"בסוף הבלוג הזה הזה אתם תדעו בדיוק איך לשווק את עצמכם בפייסבוק"

 

"בסוף הסירטון הזה אתם תדעו איך להרים קמפיין בגוגל מאפס"

 

"בסוף הבלוג הזה אתם תדעו את הסוד מספר אחד לשיווק יעיל עם רשימות תפוצה"

 

משפט כזה יכול לגרום לגולשים להשאר ולהקשיב לכם ולשמוע מה שיש לכם להגיד כי הם יודעים שבסוף הסירטון הם יקבלו ערך ותובנות חדשות שהם מעוניינים בהם. (כל זאת כמובן בהנחה שאתם עומדים בהבטחה ושבאמת הלקוח מעוניין ורוצה לשמוע את מה שיש לכם לספר לו).


אני מציע לכם לחשוב איך אתם משלבים משפטים כאלה במסרים שלכם על מנת לעורר סקרנתם של הגולשים שלכם ​!!

 

לעוד טיפים בנושא שיווק באמצעות הוידאו 

  

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

אסור לפספס:
פוסטים קודמים
Please reload

תתחברו אלי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 כל הזכויות שמורות לאריאל אורבוך בע"מ