איך להיות חבר של הלקוחות שלכם

14/10/2015

 

 

היום אספר לכם על איך אני בוחר לעצב את המיילים שאני שולח ללקוחות ולגולשים שנרשמים לרשימת התפוצה שלי.

 

קודם כל אני אשתף אתכם בעובדה שאני מאוד אוהב עיצוב,

אני גם אוהב לעצב את החומרים שלי בעצמי,

בשנים האחרונות אני אפילו מתעניין בנושא יותר ויותר.

 

אבל אולי תתפלאו לשמוע שכשאני כותב מיילים לרשימת התפוצה שלי אני בוחר לא לעצב את המיילים שליזאת למרות שבמערכת בה אני משתמש
(רב מסר,או כל תוכנה דומה אחרת) יש אפשרות לעצב את המיילים שאני שולח ללקוחות.

המערכת מאפשרת לדוגמה לעצב ניוזלטר, להוסיף באנר בתחילת המייל אפילו אפשר לעצב את כל המייל כולו.

 

בשיטת השיווק שלי אני בוחר לא לעצב את המיילים והניוזלטר שאני שולח ללקוחות בכלל!

למה?? כי אני רוצה שהמייל יראה כאילו הוא הגיע מחבר, אני רוצה למעשה ליצור קשר אישי עם האנשים שעוקבים אחרי ולכן אני לא מעצב בכלל, ההפך, אני משתדל שהמייל יראה וישמע כמה שיותר אישי ללקוח.

 

בקיצור, ככל שאני מעצב יותר את המיילים שלי כך אני מזכיר לגולש יותר ויותר שמדובר במישהו חיצוני, הרבה פעמים עיצוב כזה יכול ליצור תחושה מכירתית והגולש שואל את עצמו האם לא דוחפים לו כאן איזה מסר פירסומי ?
 

אז אני משתדל להימנע ממצב כזה ולא להדליק נורות אדומות אלא להתרכז בלתת ערך ממקום חברי...

 

זאת כמובן הגישה שלי ויש גישות שונות ורבות.

 

בהצלחה,

 

פוסטים וטיפים נוספים בנושא כתיבה שיווקית ניתן למצוא בדף המוצרים באתר.

 

אריאל

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

אסור לפספס:
פוסטים קודמים
Please reload

תתחברו אלי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 כל הזכויות שמורות לאריאל אורבוך בע"מ