כך תגרמו לאנשים לרצות את המוצרים שלכם עוד לפני שהם יודעים מהם...

07/09/2015

 

דמיינו לעצמכם שהלקוחות שלכם קוראים את הכותרת שנתתם למוצר שלכם ומיד אומרים לעצמם בראש "אני רוצה את זה" עוד לפני שהם בכלל קראו את הפירוט או יודעים מה המוצר שלכם מכיל.

 

(וכשאני אומר מוצר אני מתכוון לכל דבר - מוצר פיזי, שירות, קורס דיגיטלי, וובינר, דו"ח להורדה... מה לא?)

 

אז איך?

 

על ידי שימוש בתבלין הסודי - הצגת התוצאה הרצויה והמדוייקת.

 

מה הכוונה? ובכן, השם של המוצר שלכם צריך לכלול באופן ספציפי את העתיד הרצוי על ידי הלקוח.

 

הנה כמה דוגמאות פחות טובות (כי הן מאד כלליות):

 

- קורס וידאו - איך להגיע לחופש כלכלי?

 

- דו"ח מיוחד - כך תרדו במשקל ומהר!

 

- הדרכה מיוחדת - 3 הסודות להצלחה רומנטית עם גברים

 

והנה בדיוק אותן הדוגמאות, לאותם המוצרים, אבל עם כותרת שגורמת לאנשים לרצות את המוצר עוד לפני שהם יודעים מהו:

 

- קורס וידאו - כך תוכלו להכניס עוד 2,458.56 ש"ח נוספים לחשבון הבנק שלכם בכל יום חמישי בשבוע (כולל בחגים).

 

- דו"ח מיוחד - בואו והעתיקו לעצמכם במדויק את המתכונים הסופר-טעימים שבהם השתמשתי בכדי להוריד 3.5 קילו כבר בחודש הראשון

 

- הדרכה מיוחדת חושפת - 3 דרכים לבדוק במהירות האם הגבר שמולך באמת מעוניין בך או שסתם לא נעים לו לנפנף אותך

 

ושימו לב לפאנץ', הנה הכותרת האחרונה שגורמת ללקוחות שלכם לרצות לקרוא את מה שכתבתם עוד לפני שהם יודעים על מה מדובר:

 

"כך תגרמו לאנשים לרצות את המוצרים שלכם עוד לפני שהם יודעים מהם..."

 

:-)

 

עובדה שקראתם עד לכאן...

 

עכשיו לכו ליישם ותצליחו בגדול!

 

 

 

 

 

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

אסור לפספס:
פוסטים קודמים
Please reload

תתחברו אלי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 כל הזכויות שמורות לאריאל אורבוך בע"מ