מה שלושת השאלות ששואל את עצמו כל גולש באתר שלך?

04/09/2015

שאלה ראשונה - מה זה האתר הזה?

 

שימו לב, יש לכם 6-10 שניות בלבד לגרום לגולש להבין בדיוק על מה מדבר האתר שלכם.

 

אני באופן אישי מאד אוהב אתרים שבדף הבית שלהם מופיע משפט או פסקה קצרה שפונה בדיוק לקהל היעד, ומסבירה על מה מדובר כאן.

תראו לדוגמא את האתר של ביטוח ישיר

 

שאלה שניה - מה אני צריך לעשות?

 

בהנחה שהגולש הבין על מה מדובר, השאלה הבאה היא האם ברור לו מה ההצעה שלכם?

 

בין אם יש לכם מוצר או שירות למכירה, כדאי שתבדקו האם ברור לגולש מה עליו לעשות? להתקשר, ליצור קשר, לרכוש באתר או לפנות לחנות שלכם.

 

שאלה שלישית - האם אני יכול לבטוח בך?

 

אם נדבר בכנות לרגע - אף אחד לא ירכוש ממך או בכלל יעשה מה שביקשת ממנו אם הוא לא מאמין לך ולא בוטח בך.

 

אז כמה כלים להגברת האמון שתמיד כדאי לכלול באתר:

א. אודותינו עם תמונות ופירוט עלינו ועל הצוות

ב. עדויות של לקוחות מרוצים (הוכחה חברתית)

ג. סרטונים שבהם רואים אותנו מדברים

ד. אחריות על המוצרים

 

אז קדימה, לכו לבדוק את האתר שלכם ולומר לי מה דעתכם.

 

 

 

 

Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

אסור לפספס:
פוסטים קודמים
Please reload

תתחברו אלי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • LinkedIn Social Icon
  • YouTube Social  Icon

© 2015 כל הזכויות שמורות לאריאל אורבוך בע"מ