שוקולד ממותג לעסק

החברה הוותיקה בעולם מייצרת את השוקולדים הטובים ביותר מזה עשרות שנים ומגישה את מוצרי הקקאו הטובים ביותר מזה שנים. בשנת 1999 המציאה שוקולד עבודות את השוקולד הארגוני הראשון, מותג שוקולד עם פרופיל טעם שונה לכל חברה.

מאז החברה עברה תקופות רבות ושונות

אך רוח היזמות והתשוקה לשוקולד שהניעו את רודולף לינדט כשהמציא את השוקולד הראשון שנמס באמת, ומאוחר יותר מכר את עסקיו לספרינגלי עדיין בחיים. ת'ורנטונס מייצרים שוקולדים כבר למעלה מ 100 שנה וכמה מוצרי שוקולד מיוצרים אך ורק לרשתות מכולת כמו אלדי, כולל שוקולד שאטו ומוסר – רוט. מותג שוקולד זה מתוצרת בריטית מייצר מותג שוקולד משלו לשוק האמריקאי כמו גם למדינות אחרות.

למידע על שוקולד ממותג היכנסו לאתר www.sweetlogo.co.il

המותג סוויט לוגו כולל מגוון רחב של מוצרים

כולל חטיפי שוקולד עם מרכז שוקולד חלב מקופל או מקומט. היא גם מוכרת מוצרים, כולל משקאות, וכוללת מוצרים כמו שוקולד צ'יפס, שוקולדים, ביסקוויטים ומוצרי שוקולד אחרים כמו גלידת שוקולד וחלב שוקולד.

אז קניית נענע ממותג בר קיימא כמו Divine יכולה למעשה לגרום לחברה ליצור עולם ירוק יותר עם שוויון הזדמנויות

טובלרון, הידוע בשוקולד הנוגט שלהם, מקבל את השוקולד שלו מפנמה שוקולד מריר במיוחד. שוקולדים אלה טעימים לא פחות, אם לא יותר טוב, מהתלהבותם מההשפעה על כדור הארץ.

אם אתה רוצה מידע נוסף על מותגי שוקולד בהתאמה אישית

עיין במדריך הקניות שלנו לשוקולד או פנה לצוות הידידותי שלנו כדי לראות אם הם יכולים לעזור לך לבחור את המוצר המתאים לאירוע שלך. אם אינך בטוח כיצד להשתמש בחברת שוקולד מודפסת של החברה או בשוקולד המותג לטובתך, אנא פנה אלינו וצוות המכירות המנוסה שלנו שממוקם בבריטניה ישמח לעזור. לאחר שהרגשת את העסק שלך למתג שוקולד לעסקים, הודע לנו על כך.

הצוות המסור שלנו כאן

כדי לחלוק את הידע והניסיון שלנו ולעזור לכם למצוא וליצור מתנות ממותגות לשוקולד. בין אם אתם מחפשים לוכד את העין, דרך בלתי נשכחת ובלתי נשכחת להעצים את העסק שלכם ולתגמל את הלקוחות שלכם, מגוון מוצרי הקונדיטוריה והשוקולד הארגוניים שלנו הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אם אתה זקוק למתנת מותג עשויה שוקולד לאירוע או אירוע מיוחד, שוקולדי המותג יתאימו.

אריזה זו היא רק דוגמה אחת למשאלת חג המולד של הלקוח, אך אנא ציינו בתגובות מה דעתכם על השוקולד ומאיפה הוא מגיע.

חקלאים גאניים

הקוצרים קקאו לשוקולד אלוהי, תורמים 44% מרווחי החברה. בעוד שמותג שוקולד יוקרתי זה מוכר מוצרים בארגזי מתנה, הוא מתמחה גם בשוקולדים ארוזים ובחטיפי שוקולד (נפוליאון). בנוסף לייצור טכני של מוצרים מבוססי שוקולד, מייצרת הקבוצה גם ממתקי שוקולד וחטיפי שוקולד. האיכויות המפוארות של שוקולד אלוהי אינן מבוססות רק על איכותן המפנקת, אלא גם על איכות המרכיבים שלהן.

שוקולדי מותג מעוטרים ומוגמרים עם צלופן או קשת כמגע אחרון

אך אין דאגות נוספות! כרטיסי ביקור שוקולד אלה נארזים בקופסת נייר איכותית, כך שהמידע יחיה. שוקולד מקולף מעניק לך את אותו סימן שיווקי נוסף על ידי עטיפת השוקולד ומתן לך כרטיס בצורת אישית או מודפס בהתאמה אישית כדי להעביר את המסר שלך.

אם תחליט לעשות זאת

שוקולד המותג שלך הוא דרך חדשנית להציג את המיתוג העסקי שלך. אתה יכול גם לבחור שוקולד ארגוני בהתאמה אישית, עם אריזה, תווית ומיתוג שיתאימו לזהותך, או שאתה יכול פשוט לבחור באריזה מותאמת אישית. שוקולד בהתאמה אישית עם לוגו החברה שלך הוא הדרך המושלמת לתת לך מגע אישי ולהראות שאתה מוכן לעשות עוד יותר.

כולם אוהבים לתת שוקולד במתנה

אבל אם אתה רוצה לתת משהו בלתי נשכח באמת, אתה לא יכול לנצח שוקולד בהתאמה אישית עם הלוגו שלך. הרעיון הוא להנציח את המיתוג שלך על מגוון מוצרי שוקולד, כמו חטיפי שוקולד, שוקולדים, סוכריות, עוגיות ועוד. להלן מספר דרכים נהדרות ליצור לוגו חברה משלך כדי להפוך אותו למיוחד באמת.

שוקולד זה יוצר לראשונה באנגליה בשנת 1932 ומפורסם בציפוי שוקולד שוקולד כפי שיוצר על ידי יצרנית השוקולד המפורסמת קדברי

שוקולד זה הוא בעצם קרמל נוגט, מצופה עשיר בשוקולד חלב ומכוסה באותיות אדומות. זה כמו כמהין, אבל הוא הוצג לראשונה באירופה בשנת 1982 על ידי מייקל פררו ובארצות הברית בשנת 1983.

אולי אתם מכירים את חטיפי השוקולד לינדט וכמהין הלינדור המפורסמות שלהם

מלאות במילוי בטעם מילוי. עם שוקולד רך. ייתכן שתכירו גם שוקולדי פררו רושה, המכילים נוטלה, אך לא כטעם. שוקולד שוקולד נמצא על המדפים ומשתמש בצילום מושך את העין כדי לטעום את השוקולד שלו.

פרסמו באתר שלנו

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

אישה מחשבת ריבית דריבית

איך מחשבים ריבית דריבית

ריבית דריבית היא מושג בסיסי בפיננסים שממלא תפקיד מכריע בהגדלת העושר לאורך זמן. הבנת אופן חישוב הריבית דריבית חיונית לקבלת החלטות פיננסיות מושכלות. בניגוד לריבית

Read More »

טיפים לקידום אינסטגרם עסקי

בנוף הדיגיטלי של היום, אינסטגרם צמחה כפלטפורמה רבת עוצמה עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. מאמר זה מספק מדריך מקיף לקידום העסק שלך באינסטגרם, ומציע

Read More »

מה היתרונות של מקל הליכה מתקפל

 פוסט זה בבלוג דן במספר היתרונות של שימוש במקל הליכה מתקפל, במיוחד עבור אנשים הנאבקים בניידות אך מעריכים עצמאות ונוחות. אנו בוחנים את התכונות שהופכות

Read More »