דברים שחשוב לדעת על מוצרי פרסום לעסקים

יצירת מוצרי פרסום לעסקים כרוכה במגוון אפשרויות בחירה. זה כולל גרפיקת חלונות עבור חנויות ומוצרי פרסום דיגיטליים. מוצרים אלה יכולים לעזור לך להתבלט ולהגדיל את המכירות שלך.

פרסומות וידאו יכולות להיות לא סטטיות.

שימוש בתוכן וידאו כחלק מאסטרטגיית הפרסום שלך מעולם לא היה פופולרי יותר. כאשר 62% ממשתמשי האינטרנט מעדיפים לצפות בתוכן במכשירים ניידים, יותר מותגים ממנפים פרסום וידאו כדי להגיע לקהל היעד שלהם. מודעות אלה יכולות לסייע בהגברת המודעות למותג, למעורבות וליצירת כיווני חקירה. כדי לקבל הכי הרבה ממודעת הווידאו שלך, הנה כמה טיפים עיקריים.

ראשית, תחליט על מטרת הצילום שלך, זה יהיה תלוי במטרות העסק שלך. אתר מסחר אלקטרוני עשוי להגדיל את המכירות המקוונות, בעוד שחברת B2B אולי תרצה להגביר את המודעות למותג. מטרותיך גם ישפיעו על אורך הצילום, ייתכן שיהיה צורך להגביר את המודעות למותג או לנהוג בהמרות.

שיקול מרכזי נוסף הוא מיקום הוידאו שלך. אם המודעה שלך מופיעה לפני הפסקה טבעית של התוכן, היא עשויה לעודד את הצופים לצפות בשאר התוכנית. זה יבטיח שמודעת הוידאו שלך תיראה על ידי הקהל הנכון.

כולל סי-טי-איי. CTA שלך יכול להיות כפתור או קישור שמשתמשים יכולים ללחוץ עליו כדי להשלים מכירה. פרסומות וידאו עם CTA הוצגו כדי להגדיל את שיעורי הרכישה באינטרנט ב-46%. מודעות אלה גם יעילות יותר בהמרת סיכויים מאשר מודעות תדמית סטנדרטיות.

לעסקים רבים, לא תמיד קל ליצור ולתחזק מודעת וידאו עקבית. ישנם כלי וידאו רבים שזמינים שיעזרו לכם ליצור תוכן איכותי. פרסומות וידיאו משפיעות מאוד גם על המדיה החברתית, ויכולות לעזור להגביר את המודעות למותג על הפלטפורמה.

עם זאת, חשוב לזכור שמודעות וידאו יכולות להיות יקרות יותר ליצירת. הם יכולים גם לקחת יותר זמן לפתח. לכן, מומלץ להתחיל בקטן, ולאחר מכן לטפס עם עזרה מומחה אם יש צורך. לפני יצירת תוכן וידאו, חשוב לדעת את העדפותיו של קהל היעד שלך. בנוסף, חשוב גם לשקול איך הפרסומת שלכם תתפס. למשל, אם פרסומת הוידאו שלך מצחיקה, סביר יותר להניח שהיא מעוררת עניין. לא ניתן להבחין בכך אם המודעה שלך נראית רגועה ומרגיעה.

לבסוף, שקול את שיעור ההמרה הכללי. באפשרותך למדוד זאת בעזרת קצב ההמרה הממוצע שלך, כמו גם מספר ההמרה הנוצרת מדווחת וידאו מסוימת. מספרים אלה משתנים לפי המטרות שלך, ואולי תרצה לעקוב אחר KPI אחרים כגון מספר הצפיות הייחודיות, מספר השיחות על המותג שלך, או מספר המבקרים החדשים באתר שלך.

ישנם פורמטים רבים של פרסומות וידאו זמינים, כולל תוכן וידאו, פרסומות תצוגה, פרסומות וידאו מקומיות ומודעות וידאו ברשתות החברתיות. כל אחד מהסוגים האלה של מודעות יכול לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך, אבל חשוב להחליט איזה סוג של פרסומת וידאו יעבוד הכי טוב עבור המותג שלך.

גרפיקת חלונות למחסנים

גרפיקת חלונות היא דרך נהדרת למוצרים ולשירותים שלכם להיראות ולהגדיל את המכירות. ניתן להשתמש בגרפיקת חלונות כדי להציג את המוצרים והשירותים שלכם. הם גם יכולים לספק פרטיות ללקוחות ולהוסיף אלגנטיות לחנות שלך.

ניתן למשל להשתמש בגרפיקת חלונות כדי לפרסם פריטי תפריט, להציע קופונים או להציג פריטי תפריט חדשים. ארגונים ללא מטרות רווח יכולים גם להשתמש בגרפיקת חלונות כדי להגביר את המודעות למטרתם. לדוגמה, בנק מזון יכול ליצור שלטי חלון עם תמונה של ארוחה חמה. סימנים אלה הם דרך מצוינת למשוך תשומת לב למטרתם ולעזור להגדיל את בסיס התורמים שלהם.

ישנם סוגים רבים של גרפיקת חלונות זמינים לבחירה. ישנן אפשרויות רבות לגרפיקת חלונות, כולל מדבקות ונקישות, דימויים מחזירי אור, סרטי קולנוע מחוררים ויניל מלאים וחלונות מחוררים. ישנן גם מספר שיטות שונות ליצירת גרפיקה זו, כולל שימוש במעצב מקצועי ושימוש בתוכנת עיצוב.

לדוגמה, גרפי חלונות עם לוגו, מידע ליצירת קשר ומידע על מכירות יכולים להיות דרך מצוינת לפרסם. דבקות הן קטנות יותר וניתן לדבוק אל מחוץ לדלתות זכוכית. מדבקות החלונות נועדו להידבק מבחוץ. אחיזה היא מדבקת חלון שקופה שניתן למקם מחדש בקלות. ניתן להסיר מדבקה עם סכין גילוח, אבל קל למקם אותה כי יש לה מטען סטטי.

גרפיקת חלונות יכולה גם לעזור לשפר את נוכחות המדיה החברתית של העסק. הגרפיקה הנכונה יכולה לקדם את העסק שלכם ולהוביל לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם. הם אפילו יכולים לעודד לקוחות לצלם תמונות עם הלוגו שלך ולפרסם אותן באינטרנט, וכתוצאה מכך לפרסם בחינם את העסק שלך.

החלק הכי טוב בשימוש בגרפיקת חלונות הוא שהם גם מעשיים וגם מסוגננים. סימן חלון יכול להסתיר אזור עבודה בתהליך, וחלון מצופה יאפשר לאור לסנן דרך תוך כדי שיפור המראה וההרגשה של החנות שלך. ניתן להשתמש בסימן חלון כדי להכריז על מוצר חדש או על שם עובד.

גרף חלונות אסטרטגי יכול גם לשמש השראה ללקוחות לנקוט בפעולה, כמו רכישת מוצר או הרשמה לעלון חדשות. גרפי חלון טוב יכול להראות ללקוחות מה עושה את העסק שלך שונה ומה עושה את החברה שלך מיוחדת. גרפיקה זו יכולה לעזור גם להדגיש את המכירות הנוכחיות, לקדם מוצרים ושירותים חדשים ולפרסם מספרי טלפון חדשים.

זה חיוני להכות את האיזון הנכון בעת יצירת תצוגה ויזואלית והפניית תשומת לב למסר רלוונטי. זה יהיה מסע שיווק נהדר. סימני חלון יכולים גם להיות דרך נהדרת להגביר את האינטראקציה החברתית בין עובדים ללקוחות.

מוצרי פרסום דיגיטליים

פרסום דיגיטלי יכול להיות win-win הן בשורה התחתונה שלך ואת העסק שלך. העסק הקטן שלך יכול להתחרות עם מותגים גדולים תוך שמירה על יושרו. כתוצאה מכך, תקבל את תשומת לבם של הלקוחות שלך בזמן ובעלות יעילה. עבור המחיר של קפוצ 'ינו, אתה יכול לשים את הרגל הטובה ביותר שלך קדימה ולהתחיל קמפיין שיווק חדש להתחרות המתחרים העליונים שלך. אתה יכול אפילו לבחור ערוצי שיווק משלך ולבחר באסטרטגיית שיווק דיגיטלי מותאמת אישית. עם קצת עזרה מאנשי מקצוע, אתה יכול להיות גאון שיווק בתוך זמן קצר. אתה גם תהיה הקנאה של החברים שלך. חשוב לבחור את שירותי השיווק הדיגיטליים הטובים ביותר שיועילו לעסק שלכם. שירותי השיווק הדיגיטליים הטובים ביותר יעניקו לכם את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלכם ויספקו לכם את חוויית שירות הלקוחות הטובה ביותר. זה חשוב במיוחד אם אתם במגזר B2B.

נכתב בשיתוף דה גיפט מוצרי פרסום
https://www.thegift.co.il/he/home

פרסמו באתר שלנו

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך