הגדילו את המכירות שלכם באינטרנט

אם יש לכם חנות אינטרנטית ואתם רוצים להעלות את כמות המכירות שלה, אין כמו להתחיל ולסחור את המוצרים שלכם בפלטפרומות המובילות בעולם.

אחת הפלטפרומות החזקות ביותר היא אמזון והיא מומלצת במיוחד לעסקים אשר רוצים להתחיל בתהליך גלובליזציה ולמכור את המוצרים שלהם בכל העולם.

אמזון היא זירת מסחר אלקטרונית המציעה מגוון רחב של מוצרים במגוון רחב של קטגוריות, אבל שימו לב – המוכרים באמזון הם אנשים בדיוק כמוכם שפתחו חנות באמזון, פרסמו את המוצרים שלהם והתחילו בתהליך המסחר המקוון באמזון.

אם אתם לא יודעים איך לפתוח חנות באמזון, מומלץ לפנות לחברה העוסקת בניהול ותחזוקת חנויות באמזון.

רוצים לסחור בעצמכם לגמרי?

גם אם אתם לא מכירים את אמזון ולא יודעים איך לפתוח שם חשבון מוכר ואת כל תהליך המכירה, ישנן חברות המוכנות ללמד אתכם את העבודה.

חברת RPGECOM הינה חברה מובילה בתחום האמזון בישראל אשר השיקה לאחרונה קורס אמזון איכותי ומקצועי אשר מלמד אתכם את כל השלבים שאתם צריכים בשביל להתחיל למכור באמזון לגמרי בעצמכם.

מה לומדים בקורס?

  • מבוא למסחר באמזון – סוגי מסחר קיימים, פלטפורמות מסחר וכדומה.
  • פתיחת חשבון באמזון ארצות הבית – כל השלבים בתהליך הפתיחה, סוגי מסמכים, בעיות נפוצות שאתם עלולים להתקל בהם, חשבון בנק וירטואלי ועוד.
  • ראיית חשבון באמזון – סוגי עסקים, ראיית חשבון באמזון, דוחות, מסים ועוד
  • הדרכות על הסלר ועל אתר הקניות
  • איך למצוא את המוצר המנצח באמזון
  • מציאת ספקים כדי להרחיב את המוצרים בחנות שלכם
  • איך ליצור דף מוצר מנצח שמוכר ומביא תוצאות
  • טיפים לעיצוב ומיתוג

ועוד המון מודולים שמודברים ע"י 15 מרצים שונים!

לקבלת מידע אודות הקורס לחצו כאן

פרסמו באתר שלנו

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

אישה מחשבת ריבית דריבית

איך מחשבים ריבית דריבית

ריבית דריבית היא מושג בסיסי בפיננסים שממלא תפקיד מכריע בהגדלת העושר לאורך זמן. הבנת אופן חישוב הריבית דריבית חיונית לקבלת החלטות פיננסיות מושכלות. בניגוד לריבית

Read More »

טיפים לקידום אינסטגרם עסקי

בנוף הדיגיטלי של היום, אינסטגרם צמחה כפלטפורמה רבת עוצמה עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. מאמר זה מספק מדריך מקיף לקידום העסק שלך באינסטגרם, ומציע

Read More »

מה היתרונות של מקל הליכה מתקפל

 פוסט זה בבלוג דן במספר היתרונות של שימוש במקל הליכה מתקפל, במיוחד עבור אנשים הנאבקים בניידות אך מעריכים עצמאות ונוחות. אנו בוחנים את התכונות שהופכות

Read More »