טיפים ושיטות לשיפור יחס המרה באתר האינטרנט שלכם

אם אתם מגיעים מעולם השיווק האינטרנטי או שיש לכם אתר אינטרנט, בין אם מדובר באתר מכירות או אתר תדמיתי, ישנם מספר כללים מאוד חשובים שכדאי לכם להכיר על מנת לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם.

לפני שאנחנו נכנסים לטיפים, חשוב מאוד שנכיר את המושג.

מהי המרה באתר אינטרנט?

המרה באתר אינטרנט מתייחס למספר הלקוחות שביצעו את הפעולה לשמה הם נכנסו לאתר שלכם. נניח ויש לכם אתר אינטרנט מכירתי, הרי שהמרה באתר שלכם היא רכישה.

במידה ויש לכם אתר אינטרנט תדמיתי, המרה במקרה הזה יכולה להיות השארת פרטים בטופס יצירת קשר או חיוג לבית העסק שלכם.

קצת בשביל לסבר את האוזן, יחסי ההמרה הממוצעים הם:

אתרי תדמית – 5% בממוצע. כלומר מתוך 100 אנשים שנכנסים אליכם לאתר, 5 אנשים יפנו אליכם.

אתרי חנות – 2% בממוצע. כלומר מתוך 100 אנשים שנכנסים לאתר שלכם, 2 אנשים יבצעו רכישה.

חשוב לשאול לפני שמתחילים

לפני שמתחילים להבין איך לשפר את יחס ההמרה, חשוב להבין מהו מקור התנועה המוביל והעיקרי לאתר האינטרנט שלכם. האם הלקוחות מגיעים אליכם בעיקר מגוגל? מפייסבוק? התנועה היא תנועה אורגנית או תנועה ממומנת?

כל השאלות משפיעות על יחס ההמרה שכן לקוחות המגיעים מגוגל הם לקוחות חמים יותר ולכן אם השקעתם בתהליך של קידום אורגני, ראוי שאיכות הלידים שלכם תהיה גבוהה יותר.

לעומת זאת, לקוחות מפייסבוק הם לקוחות קרים יותר. הם דפדפו בפייסוק, הופעתם להם עם מודעה שלאו דווקא מעניינת אותם עכשיו מספיק על מנת ליצור את האינטרקציה עם בית העסק שלכם.

איך משפרים את יחס ההמרה באתר?

אז יש מספר דרכים לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם ואנחנו נתייחס למספר קטן של המלצות שיכולים לסייע לכם באופן מיידי.

התאמה למובייל

תשימו לב, שרוב התנועה, ברוב הנישות, מגיעה מהטלפונים הניידים. לכן, ההמלצה שלנו היא לוודא קודם כל ולפני הכל שהאתר שלכם מותאם למובייל.

בדרך כלל בתהליך של בניית אתר אינטרנט, אנשים נוטים להסתכל על האתר במחשב ולהתעלם מהנראות של האתר בטלפון, זו טעות קריטית שאנחנו רוצים שתמנעו ממנה.

שיפור מהירות האתר

מרגע שלקוח מקליק על אתר האינטרנט שלכם, יש לכם 7 שניות בממוצע "לקנות" אותו. אתם לא רוצים שהוא יבזבז את הזמן הזה על לחכות שהאתר שלכם יעלה נכון?

בדיוק בשביל זה חשוב מאוד לוודא שאתר האינטרנט שלכם.

איך עושים את זה? פשוט מאוד

  • הקטנת התמונות באתר
  • הוספת תוספי קש
  • שימוש באחסון מהיר ואיכותי
  • שימוש בתבנית "קלה" ולא כבדה
  • ועוד.

תמונות אותנטיות

לתמונות באתר שלכם יש חשיבות רבה מאוד בנראות העסק שלכם. תמונות אמיתיות (אותנטיות) מורגשות היטב, מומלץ גם לשלב תמונה של בעל העסק במקרה של אתר תדמיתי, או תמונות אמיתיות שאתם צילמתם של המוצרים שבאתר שלכם.

הסבר מפורט בדיוק כמו שהלקוח שלכם צריך

אתם נמצאים עם הלקוח שלכם בקשר יום יומי ואתם מודעים לחששות שלו – הוא שואל אתכם הרבה שאלות והוא רוצה לקבל מידע מספיק מפורט אודות המוצר או השירות אותו אתם מציעים.

בשביל לחסוך את השאלות האלה בטלפון, תנו לו את כל המידע הרלוונטי באתר שלכם. אם זה אתר תדמיתי, תספרו לו בדיוק איזה שירות הוא הולך לקבל, אם זה מוצר, תפרטו על המוצר, מפרט טכני, אפשרויות שימוש וכו'.

בהצלחה 🙂

פרסמו באתר שלנו

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך