איך לקבל יותר תנועה לאתר שלך מגוגל

שיווק תוכן ופלטפורמות מדיה חברתית הן דרך מצוינת להגביר את התנועה לאתר שלכם. אתרי מדיה חברתית כמו טוויטר ופייסבוק יכולים לשמש למטרה מבקרים שביקרו באתר האינטרנט שלכם בעבר. תוודא שהכותרת שלך מושכת עיניים ומשכנעת. נצל את הספריות המקומיות כדי למקד מבקרים מקומיים באזור שלך. ספריות אלה הן מקור מצוין של תנועה לאתר האינטרנט שלך.

שיווק תוכן

SEO ושיווק תוכן עובדים ביחד כדי להסיע את התנועה לאתר אינטרנט. SEO הוא תהליך לשיפור ראות האתר, בעוד שיווק התוכן מתמקד במיקום התוכן. ללא SEO, שיווק תוכן הוא חסר תועלת. שיווק תוכן יעיל רק כמו אסטרטגיות ה-SEO הנכונות. בנוסף ל-SEO, שיווק תוכן כרוך גם בשיטות אחרות של שיווק מקוון. שילוב שניהם הוא טוב יותר. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר משיווק תוכן, השתמש בכל הכלים העומדים לרשותך.

פרסום תוכן שקשור לנישה שלך הוא רעיון טוב. זה יגדיל את הסיכויים שלך להשיג כיווני חקירה מוסמכים. התוכן חייב לספק את הצרכים של קהל היעד שלך. זה גם חייב להיות אופטימלי לחיפוש. אם תעקוב אחרי הטיפים האלה, תקבל יותר מבקרים לאתר שלך. ודא שאתה משתף תוכן רלוונטי בפלטפורמות מדיה חברתית. אסטרטגיית שיווק התוכן שלך תשתלם כאשר יש לך יותר תנועה ממה שציפית. אם התוכן שלכם מועיל לקהל היעד שלכם, זה יגדיל את הסיכויים לקבל יותר תנועה מגוגל.

קידום ממומן בגוגל – PPC

קידום ממומן בגוגל – PPC מבית גוגל אדס, זו אחת הפלטפורמות המובילות לפרסום האתר שלכם בגוגל. היתרונות של הפרסום הממומן בגוגל הן גדולות וההחזר עבור השקעה במקרים אלו גבוהים במיוחד.

ההמלצה שלנו עבור כל בעל עסק לפרסם את העסק שלו בגוגל, זה מוסיף משמעותית ומגדיל את כמות הפניות והרכישות לבית העסק מאוד.

שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית

מדיה חברתית היא דרך נהדרת לנהוג תנועת הפניה לאתר שלך. באפשרותך גם לעשות סנסציה בתוצאות מנוע החיפוש המקומי על ידי יצירת רישומי Google Business. כל אסטרטגיה שיווקית דורשת סוגים שונים של תוכן. אתה צריך לעשות קצת מחקר ולקבוע איזה סוג של תוכן קהל היעד שלך מחפש ואיך להגיע אליהם. בתהליך, אתם יכולים לבנות מערכות יחסים עם הקהל שלכם ולטפח קונים פוטנציאליים.

סרטי וידיאו הם סוג התוכן היעיל ביותר להשפעה על החלטות רכישה. על פי מחקר, לצרכנים שצופים בסרטון של מוצר יש סיכוי גבוה ב-85% לקנות מאשר אלה שקוראים רק ביקורות טקסט. סרטונים באינסטגרם ובטוויטר יוצרים עוד יותר מעורבות, עם שמונים מיליון תמונות וסרטונים משותפים מדי יום. עסקים שיוצרים תוכן מעסיק רואים הבדל עצום. סרטונים ותמונות אינם רק תועלת לסלבריטאים ולמותגים.

פינטרסט היא פלטפורמה פופולרית לנשים צעירות שמחפשות מוצרים חדשים. משתמשי פינטרסט נמצאים במורד משפך המכירות יותר מהצרכנים הממוצעים ומוכנים יותר להוציא כסף עבור מוצר חדש. משתמשי פינטרסט עסוקים יותר מהצרכנים הממוצעים, וסביר להניח שהם ילחצו על הקישורים שלך ויבקרו באתר שלך. תמונות באיכות גבוהה יעשו את הסיכות שלך בולטות. סיכות פינטרסט חייבות להיות מושכות ולהתבלט מהשאר.

יצירת כותרות משכנעות

אף ־ על ־ פי שאתה מכיר את חשיבותן של כותרות חזקות, ייתכן שאינך יודע כיצד ליצור אותן. כותרת היא הבטחה לקוראים שלך, להכין אותם לתוכן לבוא. כותרות גרועות עלולות לגרום לקוראים לדלג על המאמר. הכותרות הטובות ביותר הן אלה שמתייחסות לשאלה שהקוראים שלך מחפשים. הנה כמה טיפים ליצירת כותרות משכנעות לאתר שלכם.

הכותרת שלך צריכה להיות ממוקדת על ההתחלה והסיום. זכור שרוב המשתמשים רק מרזים כותרות. ודא הכותרת שלך תופסת את תשומת לבם. כדי לגרום למילים שלך לבלוט, לאזן אותן. מדריך פשוט יעזור לך ליצור כותרת. הקוראים שלך יטו יותר ללחוץ על הכותרת שלך אם היא יותר מפורטת ואינפורמטיבית.

כדי למשוך קליקים, להשתמש ברגשות. מילים חזקות, מונעות רגש כגון ”אהבה” או ”תקווה” יעוררו לחיצה, ואנשים ילחצו על הכותרת אם זה יעורר את הרגש הזה. בחן כמה כותרות כדי לראות מי מהן עובדת טוב יותר. עקוב אחר מדיניות החדשות של גוגל. חשוב גם לשמור על הכותרת שלך קצרה. כותרת של 15 מילים עובדת הכי טוב.

שימוש בספריות מקומיות

אולי לא שמת לב לזה בהתחלה, אבל הצרכנים שלך לא מפסיקים להשתמש בספריות האלה. ייתכן שהם התקשרו לסיוע בספרייה כדי למצוא מספר טלפון, או השתמשו במנוע חיפוש נייד כדי לאתר מסעדה. אולי הם נמנעו ממסעדה שיש בה סו-או נוכחות חלשה ברשת. כל זה יכול לעזור לאתר שלך לקבל יותר תנועה מגוגל. להלן מספר טיפים להפקת המיטב מהספריות הללו. ‏

ראשית, ודא שאתה מפרט את המידע העסקי שלך באותו אופן על פני ספריות. אתה יכול גם לקצר שמות רחוב באותו אופן. רשימות ספריות יכולות להיות מקור גדול של קישורים אחוריים. יתרון נוסף בספריות הוא שהן מספקות הזדמנויות לאופטימיזציה של מנוע החיפוש ויכולות לעזור לכם למנף את כספי השיווק שלכם. לבסוף, באפשרותך לעקוב אחר כמה אנשים למצוא האתר שלך דרך ספריות מקומיות על ידי שימוש באתרים ספריות כדי לקדם אותו.

בשלב הבא, להשתמש בשיטות חיפוש מתקדמות כדי למצוא ספריות עסקיות מקומיות. גוגל מציעה כלי חיפוש מתקדם בחינם. אתה יכול לחפש עסקים מקומיים על ידי הזנת מילת המפתח שלך או ביטוי לתיבת החיפוש המתקדמת. ברגע שהעסק שלך רשום בספריות האלה אתה יכול להתחיל לקבל תנועה אורגנית מגוגל. התכוננו למשוך עוד תנועה!

שימוש בספריות מקוונות חופשיות

אם אתה בעל עסק שרוצה להסיע יותר תנועה מגוגל לאתר האינטרנט שלך, כדאי שתשקול להוסיף את האתר שלך למספר ספריות מקוונות בחינם. מנועי החיפוש הפכו אינטליגנטיים יותר עם השנים, וכעת הם מכירים בכוונתם האמיתית של המשתמשים. אתרים רבים עם מוניטין איבדו תנועה ישירה עקב כך. אתה יכול לקבל חשיפה ענקית לאתר שלך ולהגביר את תנועת החיפוש שלך עם ספריות אינטרנט בחינם.

בנוסף להוספת האתר שלך לספריות אלה, עליך גם להשתתף באתרי אינטרנט קהילתיים מקומיים ובאתרי אינטרנט עירוניים. אתרים אלה יעזרו לך להגדיל את הראות שלך ולמשוך לקוחות מקומיים. אם העסק שלך ממוקם באזור גדול יותר, אולי תשקול להוסיף את האתר שלך לתוך העיר וספריות התעשייה. כוונו לרשום את האתר שלכם בלפחות 30 ספריות, כולל ספריות מקומיות, כדי לקבל יותר תעבורה אורגנית מגוגל.

רישום העסק שלך בספריות בחינם הוא הדרך הטובה ביותר להגדיל את התנועה מגוגל. יש יותר מ-48 ספריות כאלה, וקל ליצור פרופיל לעסק שלך. אם העסק שלך חדש בעולם, רישומו בספרייה חופשית יגדיל את הראות שלו בגוגל. רישומים אלה חיוניים עבור SEO כפי שהם יעשו האתר שלך יותר גלוי ללקוחות פוטנציאליים.

שימוש באתרי סקירה

ישנן דרכים רבות למנף את הכוח של אתרי סקירה לנהוג יותר תנועה לאתר האינטרנט שלך. פייסבוק מאפשרת למשתמשים ”לבדוק” את העסק שלכם, שהוא תכונה ייחודית. זה אוטומטית מחלק את הדואר לחסידיו של הלקוח וכולל קישור חזרה לדף העסק שלך. זה מגדיל את הסיכוי שהלקוחות ישאירו ביקורות חיוביות. אם אתה רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה, שים כפתור קריאה לפעולה (CTA) בדף הבית של האתר שלך.

אתרים עסקיים צריכים לבקש מהצרכנים להשאיר איתם ביקורות על הניסיון שלהם. ביקורות שנכתבו על ידי אנשים אחרים ומתונות על ידי צד שלישי נאמנות יותר על ידי צרכנים. דרך אחת לרתום את הכוח של ביקורות לקוחות היא להשתמש באתרי סקירה כדי להגביר את תוצאות החיפוש האורגני של האתר שלך. חשוב לקבל ביקורות חיוביות באתרי סקירה עסקיים, כיוון שהם יהיו אמינים יותר מאתר עסקים.

ביקורות גם עוזרות לבנות אמון ואמינות עם לקוחות. על פי מחקר שנערך לאחרונה, 88% מהקונים באינטרנט מסתמכים על ביקורות שיעזרו להם לקבל החלטה בנוגע לרכישה. חשוב לעודד משוב לקוחות. מנועי חיפוש ילמדו יותר על העסק שלך מהביקורות של הלקוחות ויעזרו לך למשוך סיכויים חדשים. על ידי הזנחת אתרי הביקורת שלך, אתה תפסיד לקוחות פוטנציאליים ותסתכן בהפסד למתחרים שלך. לכן ניהול האתר חייב להיות בראש סדר העדיפויות של כל עסק. ניהול אתרי סקירה חיוני לנוכחות וחשיפה באינטרנט שלך.

מאמר זה נכתב בשיתוף PPC ISRAEL – החברה המובילה בישראל לקידום ממומן.

פרסמו באתר שלנו

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך