מגזין אינטרנטי עם זיקה לעסקים

המגזין מתמודד עם תחרות גוברת באינטרנט, כאשר הצרכנים מוצאים את המידע שהם רוצים באמצעות שאילתות פשוטות במנועי חיפוש. חברות מדיה ופרסום רבות התפתחו כדי לפתח את תעשיית השיווק הדיגיטלי לכדי עולמי. החברה משרתת מעל 300 אתרים עם מגוון שירותים החל מפרסום, שיווק, יצירת תוכן, הפצת תכנים דיגיטליים ושירותי שיווק.

Affinity Plus זוכה לציונים גבוהים במיוחד עבור חוויית המשתמש הנובעת מהאפליקציה הסלולרית המובילה וממערכת ניהול התוכן האיכותית של החברה

ההבדל העיקרי בין InDesign ו- Affination Publisher הוא שהתוכנה זמינה במחיר חד פעמי, בעוד In Design דורש מנוי חודשי. מוצרי Affirmation Plus כוללים אופטימיזציית מגזינים אחראית, עורך מגזינים מקוונים ופלטפורמת שיווק דיגיטלי. עבור אדובי, Affliction Publisher הייתה דרך נהדרת להשוות את המנויים שלהם ולקנות את המוצרים שלהם ללא צורך במנוי.

בנוסף

המגזין מסוגל גם להשלים את האינטרנט על ידי התייחסות לרשתות חברתיות שמשווקים יותר ויותר כמשווקים לייצר התלהבות. העברת יתרונות אלו למנויים ולקוראים פוטנציאליים היא המפתח לשיווק מגזין. על ידי יצירת נישה למגזין שלך ופיתוח תדמית ומותג מיוחדים, אתה יכול ליצור זיקה לפרסום המותאם במיוחד ללקוח שלך. המגזין יכול לספק פלטפורמה לשיווק לקהל רחב, ולא רק ללקוחות שלך.

מתוך האוכלוסייה שקוראת כתבי עת

מחצית (51%) אינם יכולים לגשת לתוכן המגזין באותה צורה כמו כתב עת מודפס, בעוד ש 90% ממשתמשי כתבי העת הדיגיטליים מדווחים כי הם קוראים את הגרסה המודפסת של הפרסום. בנוסף, יותר ממחצית מקוראי המגזינים המקוונים (52%) ויותר משליש מנויי המגזינים המודפסים (33%, על פי מרכז המחקר של Pew) מדווחים כי הם אוהבים דברים שניתן לעשות באופן אלקטרוני שמגזינים מודפסים אינם יכולים ( כגון חיפוש מאמר או לחיצה על קישור למידע נוסף). מבין האמריקאים שקוראים כתבי עת מודפסים בעיתון המקומי או בחנות המגזינים שלהם, ל -51+ יש גישה לתכני יומן באינטרנט, בעוד שמשתמשים ביותר מ -90 כתבי עת דיגיטליים דיווחו כי הם קוראים גרסאות מודפסות של פרסומים.

הסביבה הדיגיטלית המתעוררת הזו מהווה הזדמנות חדשה עבור מפרסמי מגזינים

למרות שאנחנו עדיין בשלבים הראשונים של ההשקה. כיצד אנו מבטיחים כי שיווק זיקה לא מקוון יישאר רלוונטי עבור חברות יוקרה כאשר הן משקיעות יותר ויותר את תקציביהן בדיגיטל? ערוצי הקהל הדיגיטלי כוללים אפליקציות מגזינים לאייפד ומכשירים ניידים ניידים אחרים.

לכל פרסום יש נושא מיוחד שמעניין אנשים ששייכים לקבוצה מסוימת. לדוגמה, כאשר ארגון הופך לפרסום רשמי, הוא מספק מידע על אירועי הארגון ופעילויותיו.

יש לנו מגזין נוסף שאולי יעניין אותך https://www.zemoosh.com

תשכחו מעיצוב המגזינים המקוון הטוב ביותר

תבניות המגזינים החינמיות שלנו הן מקצועיות ונעימות לעין. בין אם ברצונך ליצור חוברות למגוון מוצרים או לקדם את שירותי החברה שלך, תוכל להפוך את תבנית הפריסה שלך לחוברת מסוגננת שנראית ייחודית לחלוטין. עם כל מיני עיצובים נהדרים שגורמים למגזין שלך להראות נהדר, לתבניות המגזין של לוסידפרס יש מגוון אפשרויות ליצור מגזין נהדר שמעניין את העסקים ואת לקוחותיהם.

אם אתם מחפשים דרך מהירה ליצור פריסת מגזינים עם Affinity Publisher

תוכלו להתאים אישית את התבניות המודרניות הרב תכליתיות שלנו למגוון סוגי מגזינים, החל ממגזינים עסקיים ועד מגזיני נסיעות. בין אם אתה עובד בעיצוב של סגנון חיים או כתבי עת לטיולים, התבניות שלנו יכולות לעזור לך לעצב כל סוג של מגזין בנושאים שונים. המגזינים שלנו מכסים מגוון רחב של נושאים וז'אנרים, כך שאף עיצוב אחד לא יענה על כל הדרישות של כל מגזין.

זה מעלה גם את השאלה האם צריך למזג את החוויה האנושית עם הדיגיטל

האם צריך להשקיע באינטגרציה רחבת ערוצים והאם יש לפתח גישה יצירתית יותר למיתוג מקוון. ניתן לראות את Affinity Publisher בשתי דרכים: יש ממשק ויש ממשקים. עבור כל מי שמשתמש ב- Adobe Photoshop, Illustrator או InDesign, ממשק המשתמש מרגיש טוב כאילו לא השתמשת ב- Aff Trinity Photo או ב- Aff Infinity Designer.

אם אתה מחפש משהו מושך ובעל צבעים גדולים ועזים, עיין בכריכה למגזינים טרופיים. אם אתה יוצר מגזין להצגת המותג שלך, מקדם את המוצר שלך או פשוט יוצר מגזין לייף סטייל, התבנית מושלמת.

כל שעליך לעשות

הוא לבחור את זה שאתה חושב שמתאים למגזין שלך ולהתחיל מיד, או פשוט לבחור באחת מהאפשרויות הרבות בדף שאתה מחפש. התבנית מצוידת במגוון צבעים, גופנים, טיפוגרפיה, פריסות ועוד, ומספקת פריסות יצירתיות המשמשות לכל סוג מגזין. אם אתה רוצה לעצב מגזין עבור חברה, מגזין לייף סטייל או אפילו מגזין טיולים, זו התבנית שלך.

פרסמו באתר שלנו

תוכן עניינים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

בניית גני שעשועים חדשניים

בשנים האחרונות ניתן לראות כי גני השעשועים "של פעם" שינו צורתם וגני השעשועים של היום הפכו לחדשניים יותר, מעניינים יותר, מושכים יותר ובעיקר מלאים יותר

Read More »